Jagody goja suszone 500g (Smakosz)

8v-437

Nowy produkt

Jagody goja to suszone owoce o delikatnym smaku, bogate w przeciwutleniacze i witaminy. Jedz regularnie dla zdrowia. Do deserów, obiadów, jako przekąska.

Więcej szczegółów

Duża ilość

18,00 zł brutto

OPIS

Cechy produktu:

Jagody goja to owoce krzewu o nazwie kolcowój, rosnącego w Azji, zwł. w Chinach. Świeże jagody goja na krzaczku wyglądają jak czerwone żarówki na choince, natomiast suszone jagody goji to bakalie wielkości rodzynek. Są bardziej suche niż rodzynki czy suszone śliwki, nie są bardzo słodkie i mają dość delikatny smak, przypominający trochę smak suszonych warzyw, w zupie i sosie miękną jak płatki kukurydziane.

 

Czemu warto jeść suszone jagody goja Smakosz?

  • Jagody goji zawierają mnóstwo witamin (A, B1, B2, C, E), minerałów (mangan, cynk, żelazo, miedź, nikiel, chrom, magnez, wapń) i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dodawanie ich do posiłków może wzbogacić dietę o składniki, których w niej brakuje.
  • Jagody goja suszone mają też dużo antyoksydantów, 2 razy więcej niż czarna jagoda. Antyoksydanty czyli przeciwutleniacze pozwalają zwalczyć negatywne skutki wolnych rodników i opóźniają starzenie się organizmu.
  • Suszone jagody goji zmniejszają ryzyko występowania groźnych nowotworów oraz chorób układu krążenia.
  • Jagody goji pomagają rozwinąć i wzmocnić układ immunologiczny, zwalczają dolegliwości bólowe, przyspieszają spalanie tłuszczów, poprawiają widzenie i zapobiegają chorobom oczu.
  • Jagody goja pozwalają również obniżyć poziom złego cholesterolu.
  • Wzmacniają i wspomagają funkcjonowanie wątroby i nerek.
  • Ponadto jagody goja poprawiają potencję.

 

Jagody goja suszone – do czego ich używać?

  • Jagody goji mają wszechstronne zastosowanie, zwłaszcza ze względu na gotowość do spożycia bez obróbki termicznej i delikatny smak, który pasuje zarówno do deserów, jak i posiłków obiadowych.
  • Jagody goja można po prostu podjadać jak orzechy. Zaleca się zjadać 70 sztuk dziennie (10-20 g), a w przypadku dzieci do 10 roku życia – 35 sztuk.
  • Można je też zalać wrzątkiem albo dodać do herbaty, aby wzbogacić ją o przyjemny smak i zdrowe właściwości. Po zalaniu gorącą wodą jagody goja wyraźnie miękną.
  • Suszone jagody goja można dodać do ciasta, ciastek, lodów, budyniów czy kisielów.
  • Jagody goja świetnie się sprawdzają jako dekoracja ze względu na atrakcyjny, intensywnie czerwony kolor. Praktycznie każdy posiłek po przystrojeniu jagodami goji wygląda bajecznie jak z ilustracji w książce kucharskiej.
  • Jagody goji można dodawać do posiłków obiadowych, np. do sosów, zup i sałatek. Warto dodać ich trochę do każdego posiłku, co nie jest trudne, ponieważ jagody goji suszone nie wymagają wcześniejszego przygotowania.

 

Jagody goja – masa netto: 500 g

 

Kraj pochodzenia: Chiny

 

Średnia wartość odżywcza w 100 g jagód goja:

Energia: 281 kcal / 1192 kJ

Białko: 11,4 g

Węglowodany: 64 g, w tym cukry: 55,8 g

Tłuszcz: 2,4 g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,47 g

 

Nie zastanawiaj sie dłużej gdzie  kupić jagody goja. Nasz sklep internetowy oferuje odbiór osobisty jagody goji w następujących miejscowościach: Łomianki.

30 innych produktów w tej samej kategorii: