Ryż biały długoziarnisty BIO 500g (Bio Planet) Zobacz większe

Ryż biały długoziarnisty BIO 500g (Bio Planet)

5v-965

Nowy produkt

Ryż biały długoziarnisty BIO 500g (Bio Planet). Ekologiczny ryż biały, długoziarnisty jest bardzo pożywny i lekkostrawny. Idealny jako dadatek do mięs, sałatek czy deserów.

 

 

Więcej szczegółów

Duża ilość

6,90 zł brutto

OPIS

Ryż dostarcza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny być podstawowym źródłem energii. Stanowi cenne źródło potasu (reguluje ciśnienie krwi), magnezu (koi nerwy i poprawia koncentrację), żelaza i cynku (poprawiają odporność). Bogactwo ryżu to również witaminy z grupy B (regulują pracę układu nerwowego), witamina E (chroni przed wolnymi rodnikami) i błonnik (poprawia trawienie). Wprawdzie ryż dostarcza niewiele białka, ale jest ono bardzo cenne, gdyż składa się z aminokwasów egzogennych, których nasz organizm nie wytwarza, więc czerpie je z pożywienia. Ryż brązowy, dziki i parboiled są bardziej zasobne w cenne składniki niż ryż biały. Jeśli jednak lubisz biały, wybierz długoziarnisty – jest bogatszy w błonnik i wolniej trawiony.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/ryz-zrodlem-weglowodanow-walory-odzywcze-ryzu_40785.html

Ryż biały długoziarnisty BIO 500g (Bio Planet)

 

Ryż dostaracza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny stanowić podstawowe źrodło energii w diecie. Ryż to także cenne źródło p0tasu, magnezu, żelaza i cynku. Bogactwo ryżu to także witaminy z grupy B oraz witamina E. Wybierając ryż długoziarnisty, mamy pewność, że wybraliśmy ryż z dużą zawartością błonnika, dzięki czemu będzie on dłużej trawiony przez organizm i nie wywoła nagłego skoku poziomu cukru. Ekologiczny ryż biały, długoziarnisty charakteryzuje się specyficznym aromatem i zapachem, dzięki którym harmonijnie współgra z wieloma potrawami. Jest jednocześnie pożywny i lekkostrawny. Polecany jako dodatek do mięs, sałatek, dań ezotycznych i deserów. Nie zastanawiaj się dłużej, gdzie kupić ekologiczny ryż biały długoziarnisty lub inne produkty eko, nasz sklep internetowy ma bogatą ofertę produktów tego typu.

 

Masa netto: 500 g

 

Skład:ryż biały długoziarnisty* 100%

*certyfikowany składnik ekologiczny

 

Certyfikaty: PL-EKO-07

 

Sposób przygotowania: uprzednio wypłukany ryż gotować w proporcji 1:2 (1 porcja ryżu na 2 porcje wody) na małym ogniu ok. 35 min.

 

Wartość odżywcza w 100 g produktu:

Wartość energetyczna - 1517 kJ / 357 kcal

Tłuszcz - 0,7 g

w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0,2 g

Węglowodany - 80 g

w tym cukry - 0,1 g

Białko - 7,1 g

Sól - 0 g

 

Informacje dla alergików: produkt może zawierać alergeny tj. zboża zawierające gluten, orzeszki ziemne i inne orzechy, sezam, soję.

 

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

 

Lokalizacje, w których możliwy jest odbiór osobisty produktu: Łomianki. Nie zastanawiaj się dłużej, gdzie kupić ekologiczny ryż biały długoziarnisty, tylko u nas niska cena i wysyłka do całego kraju.



Ryż dostarcza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny być podstawowym źródłem energii. Stanowi cenne źródło potasu (reguluje ciśnienie krwi), magnezu (koi nerwy i poprawia koncentrację), żelaza i cynku (poprawiają odporność). Bogactwo ryżu to również witaminy z grupy B (regulują pracę układu nerwowego), witamina E (chroni przed wolnymi rodnikami) i błonnik (poprawia trawienie). Wprawdzie ryż dostarcza niewiele białka, ale jest ono bardzo cenne, gdyż składa się z aminokwasów egzogennych, których nasz organizm nie wytwarza, więc czerpie je z pożywienia. Ryż brązowy, dziki i parboiled są bardziej zasobne w cenne składniki niż ryż biały. Jeśli jednak lubisz biały, wybierz długoziarnisty – jest bogatszy w błonnik i wolniej trawiony.

Ryż nie zawiera glutenu

W ryżu nie ma glutenu, dlatego mogą go jeść osoby nietolerujące tego białka. Zaleca się go też osobom na diecie lekko strawnej i dbającym o linię – wolno trawiony dostarcza energii na długi czas i uwalnia od głodu. Pod warunkiem że ugotuje się go na półtwardo. Rozgotowany ma mniej składników i wysoki indeks glikemiczny.



http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/ryz-zrodlem-weglowodanow-walory-odzywcze-ryzu_40785.html



Ryż dostarcza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny być podstawowym źródłem energii. Stanowi cenne źródło potasu (reguluje ciśnienie krwi), magnezu (koi nerwy i poprawia koncentrację), żelaza i cynku (poprawiają odporność). Bogactwo ryżu to również witaminy z grupy B (regulują pracę układu nerwowego), witamina E (chroni przed wolnymi rodnikami) i błonnik (poprawia trawienie). Wprawdzie ryż dostarcza niewiele białka, ale jest ono bardzo cenne, gdyż składa się z aminokwasów egzogennych, których nasz organizm nie wytwarza, więc czerpie je z pożywienia. Ryż brązowy, dziki i parboiled są bardziej zasobne w cenne składniki niż ryż biały. Jeśli jednak lubisz biały, wybierz długoziarnisty – jest bogatszy w błonnik i wolniej trawiony.

Ryż nie zawiera glutenu

W ryżu nie ma glutenu, dlatego mogą go jeść osoby nietolerujące tego białka. Zaleca się go też osobom na diecie lekko strawnej i dbającym o linię – wolno trawiony dostarcza energii na długi czas i uwalnia od głodu. Pod warunkiem że ugotuje się go na półtwardo. Rozgotowany ma mniej składników i wysoki indeks glikemiczny.



http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/ryz-zrodlem-weglowodanow-walory-odzywcze-ryzu_40785.html



30 innych produktów w tej samej kategorii: